For a better experience please change your browser to CHROME, FIREFOX, OPERA or Internet Explorer.
Dolazi Purosangue, prvi Ferrarijev SUV – pričekajte 2022. godinu

Dolazi Purosangue, prvi Ferrarijev SUV – pričekajte 2022. godinu

Dolazi Purosangue, prvi Ferrarijev SUV – pričekajte 2022. godinu

Do 2022. čak 60 posto Ferrarijevih modela bit će hibridi! Dolazi Purosangue, prvi Ferrarijev SUV

Terenac marke Ferrari? Da, vjerujemo kako je za istinske zaljubljenike u marku Ferrari to svetogrđe, ali isto tako moramo shvatiti kako se tržište jako brzo razvija i da stasaju novi kupci s (pre)dubokim džepovima s novim afinitetima i pogledima na automobile, pa tako i na Ferrari. Sasvim je sigurno kako će Ferrarijev SUV naći svoje kupce, a isto tako da će unatoč obliku SUV-a zadržati osnovne karakteristike Ferrarija. Podsjetimo kako je Ferrari u siječnju 2018. godine najavio sportski terenac, urbani luksuzni automobil s pogonom na sva četiri kotača i to za kraj 2019. ili početak 2020. godine. Novo je vozilo nazivao ‘Ferrari Utility Vehicle’ ili FUV. Ali, novi izvršni šef FCA, Carey Camilleri, prolongirao je predstavljanje Purosangue, prvog Ferrarijevog SUV-a za 2022. godinu.

Sve se vrti oko hibrida i struje, a na to prisiljava ekologija. Od toga nisu imuni ni oni najbolji i najbrži, pa tako i proizvođači super automobila su silom prilika okrenuti se barem hibridima, ako ne i čistim električnim automobilima. Tako je Ferrari najavio kako će do 2022. godine čak 60 posto njegovih modela u prodajnoj liniji biti hibridi (benzinsko-električni pogon), a potvrđen je i dolazak na tržište prvog Ferrarijevog SUV-a, naravno plug-in hybrida.

Prvi sportski terenac marke Ferrari razvija se pod imenom Purosangue, a planiran je poslije završetka trenutačnog poslovnog plana 2022. godine. Zadržati visoke performanse i osjećaj koji pruža Ferrari tijekom vožnje bit će zadržan unatoč toga što hibridi i struja na velika vrata ulaze u automobile marke Ferrari – izjavili su iz vrha Ferrarija. Takav pristup je neophodan za preživljavanje ove legendarne marke, jer znakovito je kako su Ferrarijeve dionice izgubile na vrijednosti 8 posto, jer su se investitori pitali može li Ferrari ostvariti zacrtane poslovne ciljeve nakon smrti šefa Sergija Marchionnea. Ferrari se ubuduće orijentira na što veći profit, ali ne želi povećavati količinu proizvodnje automobila, jer bi njezino povećanje moglo narušiti ekskluzivnu privlačnost marke. Ipak, Ferrari ima u planu do 2022. godine lansirati 15 novih modela, ali uz značajno povećanje prosječne cijene, ne povećavajući količine.

https://automania.hr/

Top